Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Firefly, bedrog en misleiding door later geld met authorisatie van visa card van rekening te halen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56496
Gebruiker
C.J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij rentalcars volledige verzekering en huur betaald voor autohuur in Sevilla luchthaven a 131 euro
auto geleverd via Firefly en ter plekke document in Spaans getekend, geen kopie, wij dachten voor autorisatie visa card, mensen spreken daar geen engels
later is bedrag a 161 euro van de rekening gehaald omdat wij in gebreke zijn gebleven: we hebben de auto leeg ingeleverd maar dit staat uitdrukkelijk op de huurovereenkomst (afwijkend dus)
benzine betalen is oké maar niet allerlei extra kosten omdat we in gebreke zijn gebleven en ook extra's ?? hebben gekregen
als wij bij het ophalen van de auto voor extra's (is niets over medegedeeld ) etc hadden betaald waren wij er meteen achter gekomen dat het niet klopte dus door Visa Card autorisatie te geven (wat wij altijd doen bij het huren van een auto) zijn wij nu de dupe
wij hebben hierover verscheidene keren gemaild en worden nu doorverwezen naar Rentalcars terwijl de fout door Firefly is gemaakt

De oplossing

161 euro minus 58 euro (40 liter benzine (opel corsa) a 1.45 (spanje) retourneren
terugstorten van 103 euro die onterecht van de VISA card zijn afgeschreven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hertz Automobielen Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    C.J.
    Datum
    het geld is terug gestort op de VISA card

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen