Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Firefly, bedrog en misleiding door later geld met authorisatie van visa card van rekening te halen

C.J.

bij rentalcars volledige verzekering en huur betaald voor autohuur in Sevilla luchthaven a 131 euro
auto geleverd via Firefly en ter plekke document in Spaans getekend, geen kopie, wij dachten voor autorisatie visa card, mensen spreken daar geen engels
later is bedrag a 161 euro van de rekening gehaald omdat wij in gebreke zijn gebleven: we hebben de auto leeg ingeleverd maar dit staat uitdrukkelijk op de huurovereenkomst (afwijkend dus)
benzine betalen is oké maar niet allerlei extra kosten omdat we in gebreke zijn gebleven en ook extra's ?? hebben gekregen
als wij bij het ophalen van de auto voor extra's (is niets over medegedeeld ) etc hadden betaald waren wij er meteen achter gekomen dat het niet klopte dus door Visa Card autorisatie te geven (wat wij altijd doen bij het huren van een auto) zijn wij nu de dupe
wij hebben hierover verscheidene keren gemaild en worden nu doorverwezen naar Rentalcars terwijl de fout door Firefly is gemaakt

161 euro minus 58 euro (40 liter benzine (opel corsa) a 1.45 (spanje) retourneren
terugstorten van 103 euro die onterecht van de VISA card zijn afgeschreven

Hertz Automobielen Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

C.J.
    het geld is terug gestort op de VISA card

C.J.

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?