Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Fly&drive vakantie INCLUSIEF autoverhuur toch zelf moeten betalen bij vliegveld!

content Opgelost
Puglia#0209#kakkie#004

We boekten begin september een lastminute reis naar Italië voor n weekje en dat was een fly&drive vakantie. Deze boeking dekte alle kosten incl de gehuurde auto (€204,69 voucher) en ook alle bijbehorende kosten dus ook de BTW stond er in de voucher.
Aangekomen bleek dat we All-risk MOESTEN nemen en dat kosten ons € 240,00 maar daar waren wij het helemaal niet mee eens en bleven vertellen dat alles inclusief was maar daar had ze geen oren naar. We betaalden dus maar na minstens een kwartier soebatten.... en vroegen herhaaldelijk of dat echt de laatste kosten waren en ja....hierbij was alles klaar.
Er werd € 440,00 gereserveerd op mijn creditcard, dat zou "zweven"vertelde ze en bij het terugbrengen van de auto zou alleen de € 240,00 eraf gaan.
Bij het terugbrengen van de auto werd van onze creditcard de som van € 322,47 afgeschreven. We gingen vragen hoe dit kon en het antwoord was dat dat de Tax was die er nog af moest. Op mijn voucher stond duidelijke dat het incl. BTW was maar ze sprak ineens weinig Engels meer en negeerde ons totaal totdat we moesten vertrekken om in te gaan checken.
Schandalig!!! Dit was een aanbieding die we konden betalen en dan ineens komt daar € 322,47 bij.... we hebben hier een bittere nasmaak van gekregen.
Ik wil op zijn minst de Tax van € 82,47 terug van Hertz en jullie moeten weten dat je mensen zo enorm voor het blok zet met dat all-risk tegen diefstal en schade omdat je anders de auto niet mee krijgt....echt schandalig!!

Ik wil het liefst mijn geld van € 322,47 terug aangezien dat al betaald was in mijn inclusief fly&drive vakantie dus nu dubbel betaald wordt. Maar op zijn minst wil ik de Tax van € 82,74 terug omdat er op mijn voucher staat dat alles inclusief BTW is en er dus niet nogmaals Tax afgehaald mag worden en zij aangaf dat 240 euro echt het enige bedrag was dat eraf gehaald zou worden.

Puglia#0209#kakkie#004
De all-risk verzekering kreeg ik niet terug maar daar hebben we 8 dagen gebruik van gemaakt, toch blijft het feit dat je de all-risk verzekering moet nemen, laat ik daar wel duidelijk over zijn maar ik heb getekend omdat ik de auto daar nodig had en dat had ik dan niet moeten doen. De extra Tax die gerekend werd daar na afloop krijg ik terug van Hertz en daar ben ik wel blij mee!

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?