Klacht Hertz Automobielen Nederland: Het moeten betalen van niet gemaakte schade.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260347
Gebruiker
Rianne Rijnen
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Wij hebben onze huurauto 26 april 2017 teruggebracht bij hertz op de luchthaven van Marseille.
Na controle van een medewerker constateerde deze een kras op de auto terwijl de auto vol kleine en een grote schade zat ( die we ook vooraf gemeld hebben)
Wij hebben deze schade NIET gemaakt maar moesten wel € 99,-- betalen.
PURE OPLICHTERIJ.

De oplossing

Vergoeding van het betaalde bedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Rijnen,

    Zoals u ons heeft verzocht hebben wij uw klacht in behandeling genomen.

    Echter beschikken wij op de klantenservice niet over de benodigde systemen om een schadeafhandeling te beoordelen.

    Wij verzoeken u vriendelijk om direct contact op te nemen met onze schadeafdeling via nethfnolcustomerc@hertz.com
    Zij beschikken over de documentatie en kunnen u dan ook direct hierop antwoord geven.

    Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Deborah Ottevanger
    Hertz Customer Service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rianne Rijnen
Datum
Uiteindelijke oplossing
de aangegeven schadeafdeling is niet bekend op internet, dus afschuiven maar. Ik ben totaal niet tevreden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?