Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Klacht m.b.t. Hertz Gold Plus Rewards
Details
De klacht
Te weinig punten Gold Plus Rewards punten gekregen voor diverse huurovereenkomsten en en geen reactie op het verzoek tot het corrigeren van het aantal punten (30 januari 2017). Dit betreft een structureel probleem. Voor langere tijd huur ik een auto en elke maand klopt het aantal punten dat ik krijg niet.Enige tijd geleden heb ik ook een klacht geplaatst omtrent het te weinig aantal gekregen punten. Het aantal punten is toen gecorrigeerd, maar het oplossen van de fout m.b.t. het te weinig toekennen van het aantal punten niet. Ik heb eind januari netjes verzocht via het Hertz-webformulier om het aantal punten te corrigeren, maar daar geen reactie op ontvangen.
Bovendien ben ik niet de enige die dit probleem heeft. In mijn omgeving is er nog iemand die langere tijd een auto huurt en ook elke maand te weinig punten krijgt. Ook hij heeft via het webformulier verzocht om het aantal punten te corrigeren, maar ook geen reactie ontvangen.
De oplossing
1. Verzoek tot structurele oplossing van het te weinig geven van het aantal punten.2. Corrigeren van het aantal punten.
Betreft de volgende huurovereenkomsten:
394742600
395064961
395214024
395203546
395338764
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.