Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Na zes maanden nog steeds onduidelijke en ontwijkende antwoorden op onjuist afgeboekte bedragen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2393
Gebruiker
Rijswijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23 december haal ik mijn huurauto op bij Hertz in Johannesburg, Zuid Afrika. Op het huurcontract staan kosten (m.n. diverse verzekeringen) die ik niet nodig acht en waarvoor ik goed gedekt ben. Ik schrijf dat op het originele contract en licht mijn bezwaar toe. Mijn creditcard wordt vervolgens door de machine gehaald. Volgens de verhuurder om 1 Euro af te schrijven zodat men ziet dat de credit kaart actief is.
Thuisgekomen merk ik dat het volledige bedrag (inclusief de niet gewenste verzekeringen) is afgeschreven. Ik dien daarover een klacht in bij mijn creditcardmaatschappij en sindsdien ontwikkelt zich tot op heden (25 mei 2012) een correspondentie waarbij Hertz zelfs een kopie van het huurcontract faxt waarbij mijn paraaf en het feit dat ik de extra's niet wens via zwart onduidelijk is gemaakt. Geen excuses of snelle correctie maar verwijzing naar irrelevante Algemene Voorwaarden en de opmerking dat de verhuurlocatie het altijd goed doet. In mei schrijft men nog een bedrag af.

De oplossing

Een adequate en snelle afwikkeling en eindelijk antwoord op vragen en opmerkingen die al sinds januari 2012 zijn gesteld.

2 reacties

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Geachte heer Dijkstra,Bij deze kan ik u bevestigen dat uw dossier met referentienummer 4761690 heropend wordt bij de Benelux klantendienst van Hertz.U ontvangt binnen de 10 werkdagen een reactie per e-mail op uw opmerkingen gemaakt op deze website (www.klachtenkompas.nl).Momenteel wordt in dit dossier gecommuniceerd tussen Hertz en de klantenservice van uw creditcard maatschappij.
    Indien u liever rechtstreeks met ons in contact treedt, verzoek ik u vriendelijk om uw e-mailadres aan ons te communiceren via klantenservicenl@hertz.com of 020/201 35 19.Ik dank u alvast voor het onder onze aandacht brengen van uw verhuurervaring en wij bij Hertz doen er alles aan om dit dossier naar ieders tevredenheid af te handelen.Met vriendelijke groet,Hertz
    Benelux klantenservice
  2. Auteur
    Rijswijk
    Datum
    Naar aanleiding van reactie contact gehad met customerservice van Hertz. Duidelijke reactie over het onjuist in rekening brengen van verzekeringen door verhuurlokatie in Zuid Afrika. Ter compensatie een creditvoucher ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rijswijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen