Opgelost door Hertz Automobielen Nederland: Niet terug krijgen van mijn geld.
Details
Klacht
Op 2 februari heb ik via de website een auto gehuurd in Orlando (USA) en betaald (Reserveringsnummer: H56347873F9) a 168,36 euroOp 8 augustus gingen wij de auto ophalen in Orlando, maar deze was niet beschikbaar. Men had wel een lagere klassen beschikbaar. Deze toen genomen omdat we niet anders konden. (reserveringsnummer: H7523845567) a 143,99 euro
Beide auto’s zijn afgeschreven van mijn creditcard maar ik heb het geld van de 1ste reservering nog niet terug gekregen.
Eenmaal thuis op 13 aug met Hertz gebeld waar het geld bleef. Ze gaven aan dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren (begindatum 8-8-18) of dat het ws bij de bank lag en niet bij hun. Ik met de bank gebeld maar zij gaven aan geen terugstorting te hebben ontvangen van Hertz.
Op 21 augustus met Hertz wederom gebeld (de verwerkingstermijn in acht neming) waar de terugboeking bleef. Hierop kreeg ik het antwoord dit via de mail te moeten doen omdat ze anders geen referentienummer hebben.
Diezelfde dag een mail naar Hertz gestuurd over bovenstaande. In de reply mail stond dat ik binnen 10 werkdagen een antwoord mocht verwachten. Na 10 dagen maar weer gebeld waarom ik nog steeds niet gehoord had. Men gaf aan dat het een drukke periode is en dat ze achterlopen waardoor het wel tot 3 weken kan duren....
Op de vraag waarom dit niet in de mail staat en waarom hier niet op in gespeeld wordt (zal namelijk ieder jaar rond deze tijd druk zijn...) kon men mij geen antwoord geven behalve dat ze dit zouden doorgeven en dat ik maar over 3 weken weer moest bellen.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk afhandelen en het geld terug storten waar ik recht op heb.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.