Klacht Hertz Automobielen Nederland: Niet verstrekken van gespecificeerde rekening bij onterecht ingehouden borg

Verdrietige en boze klant

Na vertrek van vliegveld Dubrovnik constateerde mijn partner -nadat ik initieel dacht dat de problemen met schakelen en versnellen aan mijn moeite met een nieuwe auto omgaan lag- dat de koppeling van de gehuurde auto niet goed functioneerde. We meldden de slippende koppeling direct bij Hertz. Binnen zo’n 40 km (we werden aangeraden verder te rijden naar het dichtstbijzijnde Hertz kantoor) waren we hierdoor genoodzaakt de auto te verlaten. Er kon geen alternatief vervoer geregeld worden, waardoor we na uren wachten met mijn hongerige en vermoeide 7-jarige met de taxi verder moesten. De volgende dag konden we een nieuwe auto ophalen, waarvoor we opnieuw taxikosten maakten.
Hertz hield bij terugkeer zonder aannemelijk te hebben gemaakt dat ik de schade aan de koppeling veroorzaakt heb, de volledige borg in. Tevens werden gemaakte taxikosten niet vergoed.
Naast een zeer onbeleefde en klantonvriendelijke manier van communiceren, werd ondanks meerdere verzoeken geen gespecificeerde rekening toegestuurd noch werd gereageerd op mijn bezwaar tegen de liability die onterecht geclaimed werd door Hertz.
Een erg nare ervaring die ik elk gezin wil besparen.

Ten eerste zou ik een gespecificeerde rekening willen van de kosten die ten onrechte op mij geclaimd zijn zodat deze door mijn verzekering kunnen worden gedekt.
Ten tweede zou ik graag aannemelijk willen zien gemaakt dat ik binnen 40 km na vertrek een goed werkende koppeling zodanig kan beschadigen dat ik mijn 7jarige dochter en vriend niet verder konden reizen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?