Klacht Hertz Automobielen Nederland: oplichting aan de balie in Rome

Klachtnummer
# 116188
Gebruiker
Slokker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Nederland online auto gehuurd voor 10 dagen Italie tegen een zeer correcte prijs inclusief verzekering. In Rome auto opgehaald en zeer nadrukkelijk driemaal aangegeven dat we geen extra verzekeringen etc. wilde hebben. We moesten even tekenen voor ontvangst van de sleutels. Achteraf bleek dat we hierdoor voor 370 euro een extra verzekering hadden afgesloten. In kleine letters met een onduidelijke omschrijving zijn we er in getuind. Hertz Nederland wilde ons achteraf niet tegemoet komen. Jammer dat we op deze wijze afscheid moeten nemen van Hertz. De verder service en de auto waren perfekt.

De oplossing

Wanneer we de helft van de extra niet bestelde verzekering retour krijgen zijn we tevreden en zullen we klant bij Hertz blijven

1 reactie

  1. Auteur
    Hertz Automobielen Nederland
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw opmerkingen goed ontvangen en zullen ons antwoord naar uw e-mailadres zenden.

    Met vriendelijke groeten,

    Hertz Customer Relations

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen