Klacht Hertz Automobielen Nederland: Schadevaststelling en afhandeling

mmjschuurmans

Auto gehuurd. Moest opgepikt worden buiten het Hertzterrein in Belfast int.
Bij terugkomst bleek geringe schade. Deze was er niet op de fotos die drie dagen voor verhuur gemaakt waren. Wat er gebeurt is op de openbare weg buiten het terrein in de drie dagen voor de huur is niet bekend.
Het pre-inspectierapport was overigens nog niet beschikbaar bij aflevering.
Resultaat. Gepeperde nota voor geringe schade. Ik had zelf moeten insoecteren. Kortom pre-inspectie kan desnoods als de auto nieuw is. Stalling buiten het terrein tot de huurder komt is ook geen probleem.
Nieuwe melkkoe ontdekt door Hertz

Pre-inspectie in aanwezigheid van huurder zonder extra wachttijd in te voeten.
Revisie reparatienota.

Hertz Automobielen Nederland
    Geachte heer Schuurmans,

Bedankt om contact met Hertz op te nemen betreffende bovenvermelde huur.

Wij hebben de verzekeringsafdeling in Ierland> gevraagd of het aan u belaste bedrag voor het eigen risico kan worden teruggestort.
    Deze afdeling heeft echter nog geen antwoord aan ons gegeven. Het dossier dat wij open hebben staan heeft het volgende referentienummer: 5887738

Zodra de verzekeringsafdeling ons toestemming geeft zal het belaste bedrag voor het eigen risico direct teruggestort worden.
    Als het eigen risico correct is belast dan zullen zij de juiste documentatie door moeten sturen zo dat wij die aan u kunnen laten zien.

Wij wachten op antwoord voor dat wij actie kunnen ondernemen en u resolutie kunnen geven.

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Ruud van Loo

Hertz Customer Services
    mmjschuurmans
    Uiteraard ben ik het eens met het voorstel tot terugstorting. Ik wil echter wel weten hoe de beslissing of het eigen risico terecht geheven is tot stand komt. Dit zal alleen maar mogelijk zijn in samenspraak met mij waarbij de argumenten deugdelijk gewogen worden. M.i. Kan dit het beste telefonisch gebeuren en in mijn eigen taal ( Nederlands dus).
    Alvast bedankt voor Uw inspanningen om dit te realiren.
    mmjschuurmans
    Wacht nog steeds op reactie.
    Vrees dat dit gaat doodbloeden.
    Hertz Automobielen Nederland
    Geachte klant,

Wij ontvingen een antwoord van Hertz Ierland en zullen u dit toezenden, met alle bijlagen, op uw persoonlijke mailadres.

Met vriendelijke groeten,

Hertz Customer Relations.
    mmjschuurmans
    Niet ingegaan op de klacht. Deze betrof niet alleen de schade maar ook het plaatsen van de bewijslast parkeren van de auto buiten het terrein van Hertz en het tijdstip van de preinspectie.
    Ook heb ik gevraagd om overleg. Deze vraag is niet gehonoreerd.

mmjschuurmans

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?