Klacht Hertz Automobielen Nederland: Teleurgesteld in hertz

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 401631
Gebruiker
Gebruiker1549693412
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had auto bij Hertz via autoEurope een auto in faro gehuurd.
Tijdens afhalen probeerde men mij een grotere auto plus de nodige verzekeringen te verkopen.
Gezien ik deze reeds via AE had afgesloten gaf ik aan de auto graag te willen als besteld.
Hierna werd contract opgesteld waarin na later bleek toch brandstof en road assistance berekend was.
Erken dat ik dit had moeten zien maar huur bewust bij gerenormeerd bedrijf als Hertz om dit soort praktijken te voorkomen.

De oplossing

Restitutie onterecht in rekening gebrachte kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1549693412
    Datum
    Goedendag,

    Ik heb getracht de onterecht in rekening gebrachte road assistance te bespreken echter zonder resultaat.
    De brandstof is niet in rekening gebracht overigens.

    Gezien dit wil ik u vragen of u dit kunt overleggen met Hertz Portugal.

    Afwachtende uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    John Plasmans
  2. Auteur
    Gebruiker1549693412
    Datum
    Helaas nog geen reactie van Hertz PT ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1549693412
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas wordt vastgehouden aan opgestelde en door mij ondertekende contract. Als eerder aangegeven erken ik dat dit formeel correct is echter vind ik het spijtig ondanks door mij aangegeven dit niet te willen dit gedaan is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hertz Automobielen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen