Klacht Hertz Automobielen Nederland: Wel geld kwijt, geen huurauto

ebmaas

Na vluchtvertraging was onze huurauto 'niet meer beschikbaar', terwijl deze wel al betaald was.
1. Bij reservering moet het vluchtnr ingevuld worden, dus de verlate aankomst was bij Hertz bekend.
2. Als ik een auto reserveer vanaf een bepaalde tijd, valt een paar uur later nog steeds in de gereserveerde periode.
3. Autoverhuurbedrijven nemen in hun voorwaarde een 'no show' clausule op: hierin staat dat niet aanwezig zijn op de aangegeven datum en tijd, wordt aangezien voor 'no show' waarbij geen geld teruggegeven wordt. Echter, de marge die zij hierbij hanteren ( 1 minuut? 1 uur?) Is niet duidelijk voor de klant. Daarnaast is deze clausule niet eerlijk voor de consument; zie punt 2.
4. Consumenten worden op grote schaal de dupe van dit oneerlijke beleid (waarbij de grens met oplichterij erg vaag is) en autoverhuur bedrijven verdienen hier flink geld aan.
5. Ik heb hier meerdere mails over gestuurd naar Hertz en geen reactie ontvangen.
6. Contactgegevens van de klantenservice van Hertz zijn zeer moeilijk te vinden.

1. Ik wil mijn geld terug
2. Ik wil dat autoverhuurbedrijven stoppen met oneerlijke clausules

Ook een klacht indienen over ?