Opgelost door Herwers Groep: Ik raad een ieder af om bij dit bedrijf uw reparatie te laten verrichten. Hoge kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362805
Gebruiker
opzolder#1888
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Klantenservice balie onjuiste behandeling voor vaste klant inzake vervangen achterlichtje links van Nissan Note bj. 2013 gedaan op 25 april 2019. Middels e-mail mijn verontwaardiging op papier gezet en dit naar de desbetreffende baliemedewerker en de directie van HERWERS verstuurt.
Telefonische reactie gehad op 26 april 2019 waarin ik nogmaals op de niet zakelijke en oneerlijke wijze als de LEEK werd bestempeld. Maar kennis van zaken doe je ook op via internet waar vele voorbeelden van een achterlicht vervanging van de Nissan Note te zien zijn. Dus dan maar zelf aan de alg geweest en binnen 10 minuten zat het lampje erin, en niet een geheel nieuwe achterlicht unit a 179 euro plus bijkomende kosten die Herwers wilde plaatsen. Het is een schande.

Gewenste oplossing

Excuus aanbieden en eerlijk zijn tov de klant.
Geboden oplossing
Persoonlijke benadering met een duidelijke uitleg en bloemen. Dit kunnen wij waarderen en accepteren van een bedrijf waar wij al vele jaren zaken mee doen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Herwers Groep
    Datum
    Op 29 april heeft mijn collega hierover contact met u gehad. Wij horen graag of dit voor u naar tevredenheid is opgelost.
    Hartelijke groeten,
    Herwers Groep
  2. Auteur
    opzolder#1888
    Datum
    Naar volle tevredenheid opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Herwers Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen