Opgelost door Herwers Groep: Ik raad een ieder af om bij dit bedrijf uw reparatie te laten verrichten. Hoge kosten

opzolder#1888

Klantenservice balie onjuiste behandeling voor vaste klant inzake vervangen achterlichtje links van Nissan Note bj. 2013 gedaan op 25 april 2019. Middels e-mail mijn verontwaardiging op papier gezet en dit naar de desbetreffende baliemedewerker en de directie van HERWERS verstuurt.
Telefonische reactie gehad op 26 april 2019 waarin ik nogmaals op de niet zakelijke en oneerlijke wijze als de LEEK werd bestempeld. Maar kennis van zaken doe je ook op via internet waar vele voorbeelden van een achterlicht vervanging van de Nissan Note te zien zijn. Dus dan maar zelf aan de alg geweest en binnen 10 minuten zat het lampje erin, en niet een geheel nieuwe achterlicht unit a 179 euro plus bijkomende kosten die Herwers wilde plaatsen. Het is een schande.

Excuus aanbieden en eerlijk zijn tov de klant.

Herwers Groep
    Op 29 april heeft mijn collega hierover contact met u gehad. Wij horen graag of dit voor u naar tevredenheid is opgelost.
    Hartelijke groeten,
    Herwers Groep
    opzolder#1888
    Naar volle tevredenheid opgelost.

opzolder#1888
Persoonlijke benadering met een duidelijke uitleg en bloemen. Dit kunnen wij waarderen en accepteren van een bedrijf waar wij al vele jaren zaken mee doen.

Ook een klacht indienen over Herwers Groep?