Klacht Hesi : , Ondanks geen inkomen is ontbinden huurcontract cv ketel Hesi onmogelijk.

B.F

Ik kan de huur van mijn cv contract niet meer voldoen en heb Hesi gevraagd om een betalingsregeling te treffen van het verschuldigde bedrag (243,15 euro) en tevens gevraagd het contract te ontbinden welke door mijn ex is getekend op 18-03-2009
Mijn ex woont inmiddels 2 jaar elders en verblijft niet meer op het adres waar de ketel is geplaatst.
Hesi weigert het contract te ontbinden en geeft aan als het huis moet worden verkocht (vanwege financiële problemen heb ik 2 maanden geen hypotheek kunnen betalen, dit is ook de reden waarom ik van het contract af wil) ik ervoor moet zorgen dat de het contract wordt overgenomen door de evt nieuwe eigenaar,
Dit is de reactie van Hesi: Gezien de situatie zoals U deze beschrijft in onderstaande mail, zouden wij U het volgende willen adviseren: U laat de makelaar er bij verkoop van de woning voor zorgdragen dat de nieuwe pandeigenaar de huurovereenkomst met Hesi moet overnemen. Grote voordeel voor U is dat U dan de afkoopsom ad € 990 niet verschuldigd bent, maar uitsluitend een betalingsregeling hoeft te treffen voor de ontstane huurachterstand gedurende de periode mei 2017 tot aan uiteindelijke datum verkoop woning. Per heden bedraagt uw huurachterstand € 234,15
Met andere woorden, Hesi weigert tegemoet te komen terwijl mijn financiële situatie op dit moment schrijnend is.
Mbt onderhoud van de ketel: dit is er 2 jaar lang niet meer geweest door Hesi.

Ontbinden contract met Hesi, betalingsregeling treffen 23,41 euro per maand. Meer kan ik momenteel niet missen.

Wij vinden dat Hesi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hesi ?