Klacht Hester van Eeghen: pumps met scheve hak

Klachtnummer
# 194527
Gebruiker
MvO
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juli kocht ik in de sale bij Hester van Eeghen sandalen met hakken voor € 80. -70% dus eerst € 265. Heb ze 2× kort gedragen maar ze liepen vreemd. Ik zag dat 1 hak scheef stond. Ik moest ze op mijn kosten opsturen. Daarna deelde men mede dat de hak door het dragen scheef stond en dat ze gaan repareren . Direct gezegd dat ik geen reparatie wil. Dit is een fabricagefout. Als een hak scheef zou staan door dragen dan ontstaat er ruimte tussen zool en hak. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik heb veel schoenen met hakken duur en goedkoper. Ik wilde nieuwe. Deze waren er niet meer dus wilde ik geld terug. Dat doen ze niet want ik had 2 weken gewacht ( niet gedragen ivm regen) en het was sale. Volgens hen moet het hele binnenwerk vernieuwd worden. Dat komt volgens hen niet door de kwaliteit van de schoen maar door het dragen. Ook in de sale heb je recht op een deugdelijk product. Helaas zijn ze ook niet aangesloten bij een klachtencommissie

Gewenste oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hester van Eeghen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hester van Eeghen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen