Klacht Het faire oosten: Ik heb een dure, naar later bleek, ondeugdelijke jas gekocht, de winkel neemt 0 verantwoordelijkheid

sad Niet opgelost
Gebruiker1568800139

25 mei 2019 kocht ik in de winkel 'het Faire Oosten', in winkelcentrum Oostpoort, te Amsterdam een zomerjas t.w.v. 149 euro. Het betrof een regenjas, die regenwerend zou zijn, van het merk 'LangerChen'. Een aantal weken na aankoop, regende het veel, en heb ik een aantal maal met de jas door de regen gefietst. Bij opdrogen van de jas, bleef de stof van de jas aan de achterzijde (ter hoogte van het zitvlak) een nat aspect houden, dat zichtbaar was als een vlek in de stof. Het zadel van de fiets geeft niet af, ik heb met geen enkel ander kledingstuk dit probleem gehad, ik heb geen plastic zak of ander omhulsel om mijn zadel gehad. Dit probleem trad op kort na aankoop van de jas en is om die reden duidelijk aan de stof van de jas te wijten, die niet weerbaar is tegen zoiets normaals als een nat zadel.

In de bijlage de mailwisseling met de winkel, die de verantwoordelijkheid 100% bij de producent van de jas legt, terwijl naar mijn mening de winkel verantwoordelijkheid dient te nemen, als de fabrikant dit niet doet.

Ik wens retournering van het aankoopbedrag of een tegoedbon, t.w.v. de geleden schade (aankoopbedrag jas: 149 euro).

Wij vinden dat Het faire oosten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1568800139
Het Faire Oosten heeft niet gereageerd op de klacht via klachtenkompas, noch via een andere weg.

Ook een klacht indienen over Het faire oosten?