Opgelost door Het Goed: Het Goed neemt alleen enkele spulletjes mee en laat de rest vrolijk staan

Nirwana

We hebben netjes een afspraak gemaakt met kringloopwinkel Het Goed in Deventer om ons Auping bed op te komen halen. Samen met een commodekast en nog een ledikant waar een klein kind in kan slapen.

We hebben alles naar beneden gesleept en zoveel mogelijk alvast buiten bij de weg neergezet.

Hun bus komt voorrijden, ze laden wat spulletjes in, bekijken nog wat andere spulletjes, zeggen iets over likje verf en beschadiging en ze zijn haast alweer weg.

Ze hebben de nachtkastjes meegenomen en de spiraalbodems en laten ons zitten met de ombouw van een 2persoons bed.

Wees dan zo sportief om alles te laten staan, zodat we het alsnog op een marktplaats kunnen zetten om het gratis op te komen halen.

Nu maakt Het Goed een prima bed bijna klaar voor de vuilstort. Volgens mij was dat niet waarvoor een kringloopwinkel was opgezet, maar volgens mij is deze kringloopwinkel die missie allang vergeten...

Ze mogen de rest ook meenemen.

En anders mogen ze alles weer terugbrengen, zodat we er iemand anders wel blij mee kunnen maken.

Het Goed
    Goedemorgen mevrouw Weisbeek,
    We willen ons graag verdiepen in deze klacht maar hebben even wat meer informatie nodig.
    Voor ons is het belangrijk om te weten op welke dag/datum en bij benadering welk tijdstip bij u de spullen zijn opgehaald. Dan kunnen wij in onze administratie ook documenten erbij zoeken.
    We zien uw reactie graag tegemoet.
    Met vriendelijk groet,
    Annet namens
    Het Goed kringloopwarenhuizen

Nirwana
Het Goed heeft vanmiddag alsnog de rest van het bed opgehaald.

Ook een klacht indienen over Het Goed?