Klacht Het Huis Opticiens: Loslaten van coatinglaag brilglazen

Klachtnummer
# 10846
Gebruiker
Theo Fens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2008 nieuw montuur plus glazen gekocht met ontspiegelde glazen. Na anderhalf jaar liet de coating van de glazen los , nieuwe glazen geplaatst ( dit was garantie )
Na twee jaar en zes weken weer dezelfde klacht , de coating weer los.
Dit wordt niet meer vergoed i.v.m te laat melden .( garantie zes weken verstreken )
Geen verdere tegemoetkoming aangeboden..
Opticien meldde wel dat er meerdere klachten waren .en zijn overgegaan naar een andere leverancier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het Huis Opticiens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het Huis Opticiens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen