Klacht Het Juwelenhuys: Geen reactie, defect horloge, geen geld retour ontvangen

Sarina

November 2017 heb ik een horloge gekocht bij Juwelenhuys. In december 2017 was dit horloge al stuk. Ik heb deze teruggestuurd, en ontving na enkele weken een nieuw horloge. Dit was ergens in januari 2018. Tot mijn verbazing hield dit horloge er omstreeks 3 april 2018 ook weer mee op. Ik heb Juwelenhuys direct gemaild dat dit al het 2e horloge was dat binnen 4 maanden stuk ging. Ik heb aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in een nieuw horloge, en dat ik mijn bijbetaling van € 24,95 (op een horloge van volgens Juwelenhuys een waarde van ruim € 100,00) terug gestort wilde zien. Ik heb het horloge op 23 april 2018 retour gestuurd. Enkele dagen later zou dit door Juwelenhuys ontvangen moeten zijn. De vorige keer kreeg ik op mijn e-mail en verzoek netjes een bericht dat het horloge was ontvangen en dat deze beoordeeld zou gaan worden. Deze keer heb ik meermaals een e-mail gestuurd met dit verzoek, en helaas niets meer vernomen. Ik heb opbouwend op de volgende data e-mails gestuurd: 3 mei, 16 mei, 22 mei, 28 mei. Maar vanaf de laatste e-mail van 4 april dat ik het sieraad terug kon sturen en mijn e-mail dat ik hem retour heb gestuurd is het absolute radiostilte. Kortom: ik zit vanaf begin april al zonder horloge, ben ik 4 maanden tijd 2 horloges verder (die allebei binnen 2 maanden defect zijn), ik krijg géén reactie op al mijn e-mails, en een terugbetaling heb ik ook nog niet ontvangen.

De gewenste oplossing heb ik telkens per e-mail aangegeven.
In mijn e-mail heb ik aangegeven dat ik het niet echt zie zitten een nieuw horloge te ontvangen. Dit omdat dit nu al het 2e horloge is die er binnen een hele korte tijd mee stopt. Waarom zou dit bij een 3e horloge niet het geval zijn? Vooral ook vanwege de normale prijs zoals ze bij Juwelenhuys worden verkocht, vind ik dit wel heel snel en had ik daarin een betere kwaliteit verwacht. Ik heb het horloge teruggestuurd en per e-mail elke keer aangegeven graag mijn betaling die ik heb verricht retour te ontvangen. Ondertussen heb ik al een ander horloge gekocht, omdat de reactie van Juwelenhuys maar op zich blijft wachten!

Sarina
    5 juni klacht geplaatst
    10 juni nog geen reactie mogen ontvangen
    Het Juwelenhuys
    Beste mevrouw Kaam-Dekkers,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo lang op een reactie heeft moeten wachten, dit is uiteraard niet onze bedoeling! Ik heb u vandaag telefonisch helaas niet kunnen bereiken. Als u telefonisch contact met ons op wilt nemen op een moment dat het u beter uitkomt, graag. Dan gaan wij ervoor zorgen dat dit meteen opgelost zal worden.

Onze excuses voor het ongemak en ik hoop snel van u te horen.

Groet,

HJH Klantenservice

Ook een klacht indienen over Het Juwelenhuys?