Opgelost door Het Juwelenhuys: Horloge gekocht die niet goed loopt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 372795
Gebruiker
trafferic
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vorige week horloge gekocht.
Via mail gevraagd wat te doen omdat deze niet goed loopt.
Geen reactie ontvangen.
Daarna kan ik terugvinden dat je het horloge op eigen kosten kunt retourneren. Hier nooit iets kopen dus. Is bagger

De oplossing

Contact opneemt en dit netjes afrond, zonder extra kosten voor mij.
Zij leveren waardeloos horloge.

3 reacties

  1. Auteur
    trafferic
    Datum
    Ik krijg alsmaar geen reactie van Het Juwelenhuys.\Dat is toch wel tekenend voor dit bedrijf!!
  2. Auteur
    Het Juwelenhuys
    Datum
    Beste heer/mevrouw Grosfeld,

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken met de vraag of u contact met ons zou willen opnemen, op het moment dat het u uitkomt.

    U hoeft natuurlijk niet zelf op te draaien voor de kosten, als er een defect sieraad aan u is geleverd.
    Als u contact met onze klantenservice opneemt, gaan we opzoek naar een passende oplossing voor u.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice | HetJuwelenHuys
  3. Auteur
    Het Juwelenhuys
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Grosfeld,

    Ik stuur u een e-mail met het retour formulier, zodat u het sieraad terug kunt sturen.
    Tevens zal ik onze contact gegevens doorsturen. indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Klantenservice | HetJuwelenHuys

Uiteindelijke oplossing

Auteur
trafferic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Horloge kosteloos teruggestuurd en betaalde bedrag na ontvangst binnen 30 dagen retour. Horloge is gerepareerd en teruggestuurd, Even afwachten of dat reparatie inderdaad gelukt is.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Het Juwelenhuys?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen