Vorige week horloge gekocht. Via mail gevraagd wat te doen omdat deze niet goed loopt. Geen reactie ontvangen. Daarna kan ik terugvinden dat je het horloge op eigen kosten kunt retourneren. Hier nooit iets kopen dus. Is bagger
De oplossing
Contact opneemt en dit netjes afrond, zonder extra kosten voor mij. Zij leveren waardeloos horloge.
3 reacties
Auteur
trafferic
Datum
Ik krijg alsmaar geen reactie van Het Juwelenhuys.\Dat is toch wel tekenend voor dit bedrijf!!
Auteur
Het Juwelenhuys
Datum
Beste heer/mevrouw Grosfeld,
Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken met de vraag of u contact met ons zou willen opnemen, op het moment dat het u uitkomt.
U hoeft natuurlijk niet zelf op te draaien voor de kosten, als er een defect sieraad aan u is geleverd. Als u contact met onze klantenservice opneemt, gaan we opzoek naar een passende oplossing voor u.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice | HetJuwelenHuys
Auteur
Het Juwelenhuys
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer/mevrouw Grosfeld,
Ik stuur u een e-mail met het retour formulier, zodat u het sieraad terug kunt sturen. Tevens zal ik onze contact gegevens doorsturen. indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Klantenservice | HetJuwelenHuys
Uiteindelijke oplossing
Auteur
trafferic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Horloge kosteloos teruggestuurd en betaalde bedrag na ontvangst binnen 30 dagen retour.
Horloge is gerepareerd en teruggestuurd, Even afwachten of dat reparatie inderdaad gelukt is.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Het Juwelenhuys?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.