Opgelost door Het Led warenhuis: Laksigheid

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 337995
Gebruiker
Weske
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan krijg je een halve bestelling oftewel ik betaal volle prijs voor halve bestelling ben al hele dag aan het bellen er word gewoon niet opgenomen
Als ik pakketje trg stuur kost het mijn ook nog een verzendkosten voor fout die hun maken als ze niet zo laks waren zagen ze duidelijk er maar de helft inzit

Gewenste oplossing

Alles terug nemen op hun kosten dit is niet mijn fout betaal nu hoofdprijs voor beetje touw heb ik niks aan
Geboden oplossing
Verstuurd via buitenland 1 week binnen na deze klacht dus is opgelost ik heb alles ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Het Led warenhuis
    Datum
    Allereerst vinden we het heel vervelend dat je niet tevreden bent met het product en onze diensten. We willen dit graag voor je oplossen door je de rest van de set te versturen. Laat het ons weten door een email te sturen of bellen.
  2. Auteur
    Weske
    Datum
    Email kan niet eens enige wat ik kan doen is via de site heb ik niks aan krijg ik morgen miss een x antwoord k moet me spullen ophangen met stuk ijzer nu neem maar gewoon alles terug ik rijd zelf wel ergens heen ga niet weer 3 dagen wachten op jullie fout ik had de spullen nodig jullie hebben mij gewoon zwaar aan de lul nu
  3. Auteur
    Het Led warenhuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Het probleem is ondertussen opgelost, met vriendelijke groeten Het LED Warenhuis team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Het Led warenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen