Klacht Het Mediabedrijf: Abonnement wordt niet per direct opgezegd en bedrag geretourneerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355224
Gebruiker
R. Stoffels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vreemd dat hier niet meer klachten staan geregistreerd. Bedrijf is uitgever van o.a het blad Landleven.
Verschillende keren getracht te bellen voor het opzeggen van mijn abonnement. Niemand bereikbaar en verbinding werd verbroken. Vandaag een medewerkster aan de lijn gekregen en deze gaf aan dat abonnement niet per direct kon worden opgezegd. Gesprek heb ik opgenomen en hieronder de bevestiging mail:

Betreft: Abonneenummer 8150978

Geachte heer/mevrouw,

Op uw verzoek is het abonnement op Landleven beëindigd.
Indien u betaalde met een automatische incasso is deze ingetrokken.

De reeds betaalde nummers worden u uiteraard nog toegestuurd, uw abonnement stopt op 17/12/2019 (het januari nummer is het laatste nummer).

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen tijdens kantooruren met onze klantenservice op telefoonnummer 035 692 5210.

De oplossing

Per direct abonnement opzeggen en geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het Mediabedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Stoffels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Het Mediabedrijf?