Klacht Het Mentale Dieet Plan: Het Mentale dieet plan, Ze betalen mijn geld niet terug en beantwoorden mijn mails niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53302
Gebruiker
Geesje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs had ik het mentale dieet plan en het turboplan voor € 64,00 gekocht. Er werd gegarandeerd dat je er veel van af zou vallen en dat je het risicoloos kon proberen. Je krijgt volgens de aanbieding je geld terug als je niet tevreden bent. Je moet dan je eet dagboek overleggen en dat heb ik dan ook gedaan.
Bij de aanschaf waren er problemen na de betaling om de boeken te downloaden , maar uiteindelijk na een paar mails is het toch gelukt. Ik hield me volledig aan het 8 wekenplan en de 2 1/2 liter water per dag, maar helaas bleef resultaat uit. Ik vroeg mijn geld terug en moest mijn betalingsbewijs overleggen. Ik heb dat via de mail opgestuurd en kreeg daar antwoord op dat ze het bedrag zouden overmaken, maar dit blijft maar uit. Ik heb nu 2 mails gestuurd met de vraag of Katja mij laat weten wanneer de €64,00 aan mij overgemaakt word, maar ik krijg geen reacties meer. Dit bevalt mij niet en ik zou graag zien dat Katja Callens zich aan haar woord houd.

De oplossing

Ik wil mijn beloofde geld terug, €64,00. En niet aan het lijntje gehouden worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Geesje
    Datum
    Het is zeer teleurstellend dat Katja Callens niet de moeite neemt om mijn mails te beantwoorden en mijn beloofde geld €64,00 terug te betalen want ik kon het MDP risicoloos proberen en gegarandeerd mijn geld terug krijgen als ik binnen de 60 dagen niet minimaal 5 kg gewicht zou verliezen. Ik viel niet af en ik heb het dieet dagboek opgestuurd en mijn betalingsbewijs waar Katja om vroeg. Ze beloofde in een mail.restitutie , maar na een maand nog geen geld teruggestort. Oplichting dus !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geesje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Het Mentale Dieet Plan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen