Klacht Het Noord-Brabants museum: Tickets omruilen

Klachtnummer
# 156950
Gebruiker
Tientje20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eergisteren via de website 2 kaartjes gekocht voor de grote Jeroen Bosch tentoonstelling. Gisteren kwam ik erachter dat het de verkeerde dag was en heb ik gebeld naar de klantenservice van het Noor-Brabants museum. Kreeg te horen dat de kaarten niet omgeruild of gerestitueerd kunnen worden. Bovendien gaf de telefoniste mij het advies dan maar iemand anders mee te nemen.

De oplossing

Dat ik de kaartjes wel om kan ruilen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het Noord-Brabants museum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het Noord-Brabants museum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen