Klacht Het Noord-Brabants museum: weigering teruggave entreekosten museum op vertoon van museumkaart

janwanner

Ik heb vrijdag 12 februari online voor mijn partner en voor mijzelf tickets gekocht voor de Jheronimus Bosch tentoonstelling voor 24 februari. Ik heb 2x het volledige bedrag van 22 euro besteld maar per vergissing niet gezien dat ik met een museumkaart alleen maar 2x de toeslag van 10 euro behoefde te betalen.
Direct maandag 15 februari telefonisch gemeld dat ik me vergist heb. Helaas wilde men dit niet corrigeren. Ook mijn beklag per email gemaakt, helaas hetzelfde resultaat. En ook bij ons bezoek op woensdag 24 februari geen correctie mogelijk.
Reden: Ik had bij de optie museumkaarthouder 2 tickets moeten bestellen. En er staat op de site vermeld: aangeschafte tickets worden niet gerestitueerd of omgeruild.
Hier is in mijn ogen geen sprake van restitutie en omruilen. De museumkaart organisatie meld mij bovendien dat het museum de toegangskosten kan claimen bij deze organisatie.
Ik maak ernstig bezwaar tegen deze inflexibiliteit en vraag 2x12=24 euro terug.

Teruggave 2x12 euro zijnde de toegangskosten voor het museum

Wij vinden dat Het Noord-Brabants museum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Het Noord-Brabants museum?