Klacht Het ondernemerscollectief: Ik ben verplicht 1 jaar te betalen voor diensten die ik onbewust vernieuwde.

Klachtnummer
# 415450
Gebruiker
ouidizajn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 januari 2020 een verrassende factuur van 60,44 EUR ontvangen voor een stilszwijgende verlengde abonnement aan de portal ondernemerscollectief. Zonder alvorens e-mail meldingen, maar wel met een prijsstijgend van 40% te vergelijken met de abonnement voor 2019 (die kostte toen 36,24 EUR). Volgens hun algemene voorwarden ben ik verplicht lid voor 1 jaar te blijven, want ik heb niet optijd opgezegd. Op de dag van de factuur was te laat te opzeggen. Geen mogelijkheid om met hen beide partijen blij te maken. Geld verdienen en winst zijn blijkbaar voor hun de prioriteit boven klanttevredenheid.

De oplossing

De factuur 72406_2 annuleren en voor al andere leden vanaf nu, tenminste 2 maanden voor het verlengen van hun abonnement verplicht een melding te sturen om te laten weten de mogelijkheid de abonnement optezeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het ondernemerscollectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het ondernemerscollectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen