Klacht Het ondernemerscollectief: Ze verlengen stilzwijgend voor een jaar en hanteren een maand opzegtermijn zonder herinnering.

sad Niet opgelost

Blijkbaar was ik 5 dagen te laat met het opzeggen en zit ik meteen weer aan een jaarabonnement vast. Ook toen ik vroeg om coulance kreeg ik nul op rekest.

Ook noemden ze me Coen terwijl ik helemaal niet zo heet, maar dat is nog het kleinste probleem.

Graag geen verlenging van het abonnement. Ik gebruik de diensten niet meer.

Het ondernemerscollectief
    Beste mijnheer Sarfaty,

Excuses dat we jou Coen hebben genoemd, we werken met een sjabloon in geval van opzegging waar de naam Coen helaas was blijven staan.

Onze lidmaatschappen lopen altijd 12 maanden lang met een opzegtermijn van een maand. Je had dus tot een maand voor de verlenging de tijd om op te zeggen. Dat je geen gebruik maakt van onze diensten kunnen wij niet inzien. We bieden honderden kortingen op dagjes uit, brandstof, boekhoudpakketten etc etc. Ook hebben wij een online shop met kortingen op honderden producten, kortingen die hoger zijn dan prijzen die je online ziet op vergelijkbare producten. Daarnaast bieden we een Academy, helpdesks, downloads, juridische hulp en incasso op No Cure No Pay basis.

Wij houden niet bij wie van de 3500 leden gebruik maken van welke diensten. Bovendien, wie zegt niet dat een lid tijdens een jaar alsnog gebruik maakt van diensten waar nu geen gebruik van gemaakt wordt. Zeg je de ANWB ook op omdat de auto al 10 jaar niet stuk is gegaan?

Wanneer je een bewijs van uitschrijving van de Kamer van Koophandel kunt overleggen kunnen we een uitzondering maken.

Groeten Martijn Pennekamp | Oprichter Het Ondernemerscollectief
    Het ondernemerscollectief
    Beste

Ook een klacht indienen over Het ondernemerscollectief?