Klacht het openluchtmuseum: medewerker van het museum houdt mijn kind vast

fien

Ik was met schoonzus, haar twee kinderen en mijn eigen zoontje naar het openluchtmuseum geweest. We vierden de verjaardagen van de kinderen tegelijk en vonden het leuk hoerheen te gaan. Kadootjes werden daar ook uitgepakt. Nu kregen de jongens waterpistolen van elkaar. Omdat ze ermee wilden spelen ben ik naar de sercicebalie gegaan om ze los te knippen. De medewerksters waren erg aardig en knipte de pistolen los.
Bij de molukse barak aangekomen ben ik met mijn schoonzus naar binnen gegaan en wilden de kids om het huis heen lopen.toen we buitenkwamen zaten de kinderen op een bankje met een woeste medewerker. Hoe ze t in de hoofd haalden om met pistole te spelen! Mijn zoontje was in tranen omdat hij niet de barak in mocht om mij te halen. De medewerkster had gedreigd ze eruit te zetten.
Ik was ontzettend boos maar heb alleen maar mijn kind opgepakt en getroost en ben weggelopen.
Ik vond het handelen van de medewerkster onacceptabel. Je blijft van de bezoejers af en dreigt zeker niet.

De medewerkster moet weten dat ze zoiets niet kan maken. Daarnaast hadden de xollegas van de servicebalie echt wel wat gezegd als de kinderen niet met die pistolen mogen spelen.
Een leuke dag was verpest. Mijn zoontje heeft het er nog over.... hij mocht gewoon niet naar zijn moeder toe. Hij moest het museum uit. Ongelooflijk.

Wij vinden dat het openluchtmuseum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over het openluchtmuseum?