Klacht Het Paleis: Niet nakomen van afspraak restant terug betaling

chloe

Op 29 november 2013 hadden wij een bank en de resterende meubelen uitgezocht via een Koopjeshoek . De ellende begon over de communicatie van betalingen ( veel mailcontact en persoonlijk contact waren we samen in goed overleg overeengekomen dat ik de aanbetaling van € 500,00 teruggestort zou krijgen. Maar ik kreeg maar € 340,00 gestort ze vonden dit coulant naar mij toe. Misschien normaal gesproken wel maar dit waren we niet overeengekomen en moest niet meer zeuren. Omdat ze niet veel marge hadden over de meubelen moest ik het resterende bedrag cash aan de zaak betalen dit heb ik geweigerd. Ook werd een medewerker aangesproken dat zei dit nooit aan ons moesten doorspelen dat wij het bedrag van € 500,00 teruggestort zouden krijgen , de zaak was ons zat en andersom
Ik hoop indeze dat ik mijn € 160,00 teruggestort krijg ( afspraak is afspraak en niet voor eigen rechter spelen en zelf de zakken vullen) Wij hebben nergens voor getekend

Dat wij ons resterende geld van € 160,00 teruggestort krijgen volgens afspraak en was toegezegd door medewerker Paleis

Wij vinden dat Het Paleis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

chloe
    Zoals van dit bedrijf bekend geen enkel respons en blijven voor eigen rechter spelen en komt afspraken niet na. Zegt genoeg over dit bedrijf. Zou echter nog wel willen zien dat mijn geld gestort wordt zoals afgesproken.

chloe

Ook een klacht indienen over Het Paleis?