Klacht Het parool: Het Parool wordt structureel niet bezorgd

Klachtnummer
# 584853
Gebruiker
Patrick99
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Parool wordt al 9 dagen niet bezorgd. Oo de ondertussen 9 e-mails over deze klacht wordt geheel niet gereageerd. Bij de ondertussen 9 telefonische contacten wordt de klacht slechts doorgegegeven aan de dustributeur waarna er helemaal niets gebeurt. Ben al 60 jaar abonnee. Zo gaat Het Parool met haar trouwe lezers/abonnee's om.

Gewenste oplossing

Reactie van het Parool op mijn e-mails over deze klachten en een oplossing voor het probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het parool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen