Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Het parool: Ik kan mijn abonnement niet opzeggen, dat kan pas volgend jaar juni (2022).
Details
Klacht
Zojuist heb ik geprobeerd mijn abonnement op te zeggen, dat ik vanaf juni 2021 heb. Er werd mij net pas verteld, dat het abonnement pas volgende jaar juni stopgezet kan worden. Toen ik mededeelde dat mij dit niet is verteld door de straatverkoper, kon de medewerker van de klantenservice daar niets aan doen. Ik kan ook nergens een mail vinden waarin de duur van het contract staat.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen weten of ze dit zomaar kunnen doen en welke actie ik eventueel kan ondernemen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.