Klacht Het parool: Ik kan mijn abonnement niet opzeggen, dat kan pas volgend jaar juni (2022).

Klachtnummer
# 552044
Gebruiker
Brian Geskus
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zojuist heb ik geprobeerd mijn abonnement op te zeggen, dat ik vanaf juni 2021 heb. Er werd mij net pas verteld, dat het abonnement pas volgende jaar juni stopgezet kan worden. Toen ik mededeelde dat mij dit niet is verteld door de straatverkoper, kon de medewerker van de klantenservice daar niets aan doen. Ik kan ook nergens een mail vinden waarin de duur van het contract staat.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen weten of ze dit zomaar kunnen doen en welke actie ik eventueel kan ondernemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het parool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen