Klacht Het parool: Klagen over de bezorging is zinloos en abonnement opzeggen lukt niet volgens richtlijn van de krant

J.F. Dijkman

De krant wordt veel te laat en vaak helemaal niet bezorgd.
Doorgeven van de klacht leidt tot automatische mails, zonder dat de bezorging verbetert. Contact met de klantenservice levert mooie beloften op, maar geen verbetering van de bezorging.
Opzeggen van de krant via de klantenservice (volgens de instructies van de krant nota bene) lukt niet, want eerst moet de bezorgdienst terugbellen en die doet dat niet (volgens de klachtenservice kan dat wel weken duren!).
Doorverbonden worden met abonnementenregistratie en of de bezorgdienst kan al helemaal niet...
Doorverbonden worden naar de abonnementenregistratie of de verantwoordelijke van de bezorgdienst kan al helemaal niet.

Contact met de bezorging (om onvrede te uiten) en met de abonnementenregistratie
Bevestiging opzeggen abonnement, terugbetalen van te veel betaald abonnementsgeld dan wel bezorging van de krant voor de resterende periode dat het abonnement geldt.

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Het parool?