Klacht Het parool: Klagen over de bezorging is zinloos en abonnement opzeggen lukt niet volgens richtlijn van de krant

Klachtnummer
# 370796
Gebruiker
J.F. Dijkman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De krant wordt veel te laat en vaak helemaal niet bezorgd.
Doorgeven van de klacht leidt tot automatische mails, zonder dat de bezorging verbetert. Contact met de klantenservice levert mooie beloften op, maar geen verbetering van de bezorging.
Opzeggen van de krant via de klantenservice (volgens de instructies van de krant nota bene) lukt niet, want eerst moet de bezorgdienst terugbellen en die doet dat niet (volgens de klachtenservice kan dat wel weken duren!).
Doorverbonden worden met abonnementenregistratie en of de bezorgdienst kan al helemaal niet...
Doorverbonden worden naar de abonnementenregistratie of de verantwoordelijke van de bezorgdienst kan al helemaal niet.

De oplossing

Contact met de bezorging (om onvrede te uiten) en met de abonnementenregistratie
Bevestiging opzeggen abonnement, terugbetalen van te veel betaald abonnementsgeld dan wel bezorging van de krant voor de resterende periode dat het abonnement geldt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het parool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen