Klacht Het parool: krant in 2 maanden slechts een paar keer bezorgd

pinksterbloempjes

Op 11 april gaf ik mij op als abonnee voor het Parool voor de zaterdagkrant.
Inmiddels zijn we meer dan 2 maanden verder. Het Parool wordt op zaterdag vaker niet dan wel bezorgd. Ik denk dat ik van de 8 x maar 3 maal een krant heb ontvangen.
Natuurlijk heb ik online aangegeven dat ik de krant niet heb ontvangen. Wordt niets mee gedaan, en ik hoor er ook niets van.
Daarnaast nog 2 x gebeld, en een keer daarvan ook met enige irritatie in mijn stem aangekondigd dat dit zo niet kan. De telefonisten van het Parool hebben in een training goed geleerd het hoofd koel te houden bij licht geiiriteerde abonees, hetgeen de uitstraling van de serviceverlening niet echt bevordert. Qua communicatie zit de website potdicht; je kunt online nergens je boodschap kwijt.
Dus ik ga nog maar eens bellen naar die ultrakoude telefoniste maandag. Ik geef ze nog een paar weken maar als dit zo doorgaat zeg ik mijn abonnement op. Mijn beeldvorming van het Parool wordt op deze manier ook steeds negatiever...

ik wil in ieder geval compensatie op het abonnementgeld van de kranten die ik niet heb ontvangen.

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!