Klacht Het parool: niet nakomen van belofte bij afsluiten abonnement en telefonisch geen klantvriendelijkheid

e visscher

Via Telemarketing ben ik verschillende malen benaderd. De eerste keer heb ik inderdaad een proefabonnement afgesloten. Deze is echter nog nooit bezorgd: de krant werd ook niet nagezonden. Dus heb ik binnen een week het abonnement weer opgezegd. Toen ik na een jaar weer werd gebeld heb ik gezegd hierdoor geen interesse te hebben. Was ok. Echter niet in het systeem genoteerd waarschijnlijk? Mijn vriend heeft in die zelfde week een proefabonnement (telefonisch benaderd op mijn nummer)afgesloten omdat er als extraatje een restaurantbon van 50 euro bij zat! Dat leek ons wel wat; ook is er expliciet gezegd dat er wel bezorgd zou gaan worden en anders konden we een speciaal tel.nummer bellen ipv via internet een klacht indienen.
Bij bevestiging in de mail (de dag hierna)staat een ander welkomstgeschenk: dus ik pak de telefoon en bel met de klantenservice. De man aan de telefoon zegt; dat is gek want die cadeaubonnen geven we nu helemaal niet..ik zeg dat is de reden geweest dat we het hebben geaccepteerd en jullie nemen toch alles op? Ja zegt hij maar we gaan het even na...en vervolgens mij wordt ook wel eens wat beloofd: zullen we maar zeggen that's life! Ik zeg, verontwaardigd: dit vind ik wel een vreemde uitspraak voor de klacht die ik nu heb...Nou herhaald hij ik bedoel meer filosofisch..zal ik het even voor u checken? En ik heb gezegd: nee ik zie er nu helemaal van af bij het Parool. Prima zegt hij: Dat is per direct geregeld..daaag en hangt op!!!!

Excuses aanbieden en mensen niet meer lokken met iets dat blijkbaar niet bestaat. En uiteraard netjes "de klant is koning" visie hanteren...nadat ze te pas en te onpas oude systemen raadplegen om klanten te krijgen!

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Het parool?