Klacht Het parool: service

Anoniem

Al sedert 41 jaar trouw abonnee van Het PArool.
Vorig jaar rondom Augustus start Het Parool een campagne om nieuwe leden te werven tegen een zeer aantrekkelijk financieel aanbod. Gebeld en gevraagd waarom loyale leden 100% moeten betalen en nieuwe klanten slechts 50% voor een aantal maanden als ik mij goed herinner. De dame is begrijpend en we komen tot de volgende oplossing.
Per 1 Januari 2013 ga ik naar een maandbedrag van Eur 13,74 maar dat wordt dan automatisch afgeschreven van mijn rekening. Dat is een aanrdige korting en daar kan ik mee leven. Vraag tegelijkertijd om mijn abonnement tijdleijk stop te zetten daar ik een aantal weken in Amerika ben. Dat kan maar ik kan het geld niet terugkrijgen. Ik moet wachten tot 01 januari als mijn oude abonnement afloopt. IK betaal vooruit per 1/2 jaar. Dit houdt in dat ik dus 4 maanden moet wachten.
Nu we in het nieuwe jaar zijn blijkt dat Het Parool het maandbedrag gewoon heeft afgeschreven zonder verrekening. Bellen dna maar.. Ca. 15 minuten aan de lijn voordat men aan de beurt is en de gegevens boven water heeft. Men heeft een nieuw computersysteem, begrijpt u wel???
Mijn opmerking is terecht en men geeft aan dat ik recht heb om een restitutie vanca. Eur 24. Kan niet verrekend worden??????, maar wel gerestitueerd. Oke doe dat dan maar. Meneer dat duurt wel minimaal 5-6 weken voordat u het geld heeft. WAT????????????
We leven in 2013 en het duurt 5-6 weken? Ja, dat zijn zo de rgels van de afdeling Debiteuren. Okay, verbndt mij dan maar door met deze afdeling. Dat kan niet, u met het met ons oplossen. Geef mij dan maar uw manager. Dat kan ook niet. Waarom niet? Zit in vergadering???!!!. Okay geef dan maar zijn telefoonnummer. Dat mogen we niet.
Zo, wat conclusies en opmerkingen:
Call centers kunnen en mogen niets en zijn gewoon een blokkade. Als je het er niet mee eens bent dan kun je een brief schrijven naar de directie.
Waatom moet in twee keer wachten op mijn ged. Het is toch niet mijn fout? Ik ontwikkel toch niet de computersystemen waarachter men zich altijd maar zo makkelijk verschuilt?
Waarom moet ik dan weer een bief gaan schrijven, alsof ik niets anders heb te doen.
Ik constateer meer en meer dat organisaties een soort cash management aan het bedrijven zijn over de ruggen van hun clienten. Vooruit etalen waar mogelijk en zeer terughoudend waar het het terugbetalen betreft. Of we verekenen het in de tekoemst dan wel u moet weken wachten op uw geld waar wij de fouten maken. Waarvan acte. Gaarne aandacht om dit eens te belichten

IK wil mijn geld nu met rente vergoeding. IK ben van mening dat 6 maanden wachten op iets waar ik recht op heb te lang is. Hoezo service en klantenbinding?

Wij vinden dat Het parool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!