Klacht Het Posthuys B.V.: Arrogant gedrag het Posthuys

PeterSteB

Wij hebben hier 3 jaar geleden een tafel gekocht voor 1092,00 en deze zakte na 3 jaar door zijn poten, dit omdat de poten maar met 1 schroef vast zaten. Om dit te laten repareren moesten wij 102,85 vooruit betalen. Wij hebben dit betaald maar moestendaarna nog een paar keer mailen en hebben uiteindelijk maar een mail gestuurd waarin we eiste dat binnen 2 weken de reparatie uitgevoerd moest worden en dat we ze anders in gebreke stelde en wij het recht hadden om de koopovereenkomst te ontbinden en toen kwam de uiteindelijk monteur. Ook heb ik in deze mail gevraagd om mijn 102,85 terug te storten maar daar kreeg ik dit antwoord op. Zoals eerder in ons gesprek aangegeven zijn wij aangesloten bij het cbw en hanteren ook deze garantie voorwaarden.

U bent akkoord gegaan met de reparatie en de kosten hiervan.

Het reparatiebedrijf moet ook tijd hebben om een bezoek in te plannen en kan nooit direct langskomen.

U gaf aan in de winkel dat de tafel nooit gebruikt wordt en er eigenlijk alleen maar voor de sier/opvulling staat.

Toen we u adresgegevens door hadden gegeven bleek u verhuist te zijn en de tafel dus ook, het kan ook tijdens het transport gebeurt zijn en hiervoor zijn wij helemaal niet aansprakelijk.

Oplossing was geweest om mij als goede vaste klant deze 102,85 helemaal nooit laten betalen, wij hebben jaren lang bijna al onze spullen gekocht bij dit bedrijf maar dat gaat niet meer gebeuren

Wij vinden dat Het Posthuys B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

PeterSteB
Het Posthuys heeft niet gereageerd en dat had ik niet verwacht ook.

Ook een klacht indienen over Het Posthuys B.V.?