Opgelost door Het Speelgoed Bijtje: Bestelling betaald, niet ontvangen!

Sandy Oosterbaan

In november 2012, twee toet-toet producten besteld (Hetty Helicopter en de brandweerkarzerne) op de site stond begin december 2012 weer leverbaar, maar nu al te bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Meteen betaald. Daar ik geen bericht kreeg over de bestelling, zelf toch maar gebeld, geen gehoor, alleen voicemail!! (ze zijn op werkdagen van 09.00-11.00 uur bereikbaar) Gemaild (12 december en 18 december), geen reactie (ook al staat op de site dat ze binnen 24 uur reageren) Via FB op 19 december 2012 een privé berichtje gestuurd, de volgende dag antwoord met excuses, want ze waren de klanten die toet toet-spullen hebben besteld vergeten op de hoogte te brengen door de drukte maar de spullen waren binnen en worden verstuurd. Op 29 december 2012 nog steeds niks ontvangen, weer een bericht gestuurd via FB en tot op heden nog steeds geen antwoord, noch mijn bestelling ontvangen. Ik had een uitgebreide klacht op een FB site geschreven, deze is verwijderd....

Mijn reeds betaalde producten alsnog vandaag of morgen afleveren! Met excuses! Of mijn geld terug!!!!

Het Speelgoed Bijtje
    Wij zijn afhankelijk van onze leverancier en die kreeg de spullen niet geleverd via Vtech, de leverancier die de Toet Toet serie uitgeeft. Wij kregen steeds te horen dat het geleverd zou worden en telkens verschoof de leveringstermijn. Inmiddels hebben wij Mevrouw al een mail gestuurd met excuses en heeft mevrouw daarnaast de brandweerkazerne ontvangen en het geld voor de helicopter terug. Daarnaast heeft mevrouw als excuses vanaf onze kant een cadeaubon ontvangen. Wat de telefonische klantenservice daar zijn wij druk mee bezig om dat te verbeteren. Onder andere door een nieuwe webwinkel te maken met meer mogelijkheden op dit gebied.
    Sandy Oosterbaan
    Inmiddels heeft speelgoedbijtje mij gebeld en hebben we het een en ander besproken. Op het moment ben ik nog in afwachting van de brandweerkarzerne en de gelden van toet toet helicopter. Ik ga ervan uit dat ik deze een dezer dagen zal ontvangen

Sandy Oosterbaan

Ook een klacht indienen over Het Speelgoed Bijtje?