Klacht Het stoffenwinkeltje.nl: krijg mijn geld niet terug bij retourneren

Dijk

ik heb stoffen bestelt op de deze site,
op de site staat: Artikelen die afgeknipt zijn, kunnen niet geretourneerd worden.
dus je denkt als klant als ik niet in de stoffen knip kan ik de kledingstoffen gewoon weer terug sturen.
één stof zag er op internet heel mooi uit, maar toen ik het binnen had viel het heel erg tegen. De andere 2 stoffen (imitatie bond) haarde al helemaal uit toen ik hem uit de verpakking haalde.
Toen stuurde ik de stoffen binnen een week terug.
3/4 weken later denk ik waar blijft mijn geld.
Ik het bedrijf mailen waar mijn geld blijft, zeggen ze dat zij de stoffen hebben afgeknipt in een standaardmaat (1,5m) en daarom niet terug gestuurd kunnen worden. Dus ik kon m'n geld niet terug krijgen.
Daarnaast zeggen ze nu; we kunnen het pakketje terug sturen, maar dan worden de verzendkosten wel weer in rekening gebracht.
Ik wil deze stoffen echter niet, want de kwaliteit is erg slecht. Toch krijg ik m'n geld niet terug en wordt het niet opgelost.

ik wil mijn geld terug want ik ben niet voldoende geïnformeerd

Wij vinden dat Het stoffenwinkeltje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Het stoffenwinkeltje.nl?