Klacht Het Voordeelvat: Pakket terug gezonden zonder te openen nadat annuleren niet kon. 2 maanden na retour geen geld terug

Perseu

Ik heb vrijwel direct na bestelling geannuleerd!

Echter de volgende ochtend krijg ik de mededeling dat annuleren niet mogelijk is.

Na de nodige mailwisseling en een klachtmelding hier werd aangegeven dat het heel logisch is dat een product is retour moet zijn alvorens ze geld terug betalen.... (Zie vorige klacht 17 september al)

Nu blijkt na de nodige mails om er fatsoenlijk uit te komen dat ik de procedure van retour eren moet bewandelen. Mijn annuleren 5 min na tijd wordt nu gezien als een retourzending met als gevolg dat ik de retournering zelf moet bekostigen

Uiteindelijk heb ik alsnog moeten wachten op het pakket. Bij ontvangst, zonder uit te pakken, direct terug gezonden volgens procedure. dit heb ik gedaan 06 Oktober. het is nu 10 December...

En helaas nog steeds geen geld retour.

In mijn vorige klacht werd ik belachelijk gemaakt... maar helaas ben ik genoodzaakt weer een klacht in te dienen aangezien ik 2 maanden na retour nog steeds geen geld terug ontvangen heb

Gewoon simpel geld terug storten. Ben dit bedrijf helemaal spuugzat. bedriegers ten top

Het Voordeelvat
    Er is nooit gezegd dat annuleren niet mogelijk is.
    Het was OP DAT MOMENT niet mogelijk. Het pakket was al onderweg.U zult begrijpen dat wij geen geld teruggeven terwijl het pakket naar u onderweg is. Dat u dat ziet als bedrog zegt veel over u.
    Uw terugbetaling wordt verwerkt, excuus voor de vertraging, het is extreem druk.

Hans
    Klantenservice

Perseu
Ik ga deze discussie niet nogmaals aan... het feit dat geld nog steeds niet retour is zegt al genoeg... Ook nu komt er geen duidelijk antwoord en wordt er gezegd “terugbetaling wordt verwerkt” .... na twee maanden moet dit nog steeds verwerkt worden maar annuleren 5min na bestellen is niet mogelijk want “verzenden” kan blijkbaar wel snel ook al duurt het vervolgens nog ruim een maand voordat het geleverd wordt Te bijzonder voor woorden en overduidelijk is dit niet opgelost tot het geld binnen is

Ook een klacht indienen over Het Voordeelvat?