Klacht Het Warenhuijs: niet levering bestelde en betaalde product

Klachtnummer
# 260898
Gebruiker
H. Janssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al twee weken op levering van mijn bestelde en betaalde product. Genoemde telefoonnummer blijkt niet aangesloten. Er wordt niet gerageerd op mijn e-mails.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het Warenhuijs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het Warenhuijs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen