Klacht Het Woonhuis: Slechte service

Klachtnummer
# 107058
Gebruiker
Joha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2015 hebben wij laminaat besteld bij deze firma. Een aanbetaling gedaan en de afspraak gemaakt dat het laminaat half maart geleverd zou worden.
Hier moesten wij wel drie keer voor bellen eer het geleverd werd, uiteindelijk na veel aandringen werd het dan toch bezorgd. En tot onze verbazing moesten we het restbedrag contact betalen, wat niet afgesproken was.. De plinten, plakplinten en tussenstukken zouden na geleverd worden. Na weer diverse telefoontjes werd een deel gebracht, echter geen plakplinten. Later bleek dat we nog hoge plinten en tussenstukjes tekort kwamen. Naar de winkel geweest, ja het zou geleverd worden, na een week nog niets gehoord. Diverse keren gebeld, werd niet opgenomen (blijkt dat de winkel verbouwd wordt) niemand in de zaak. Al diverse malen gemaild, 1 reactie dat de "spullen" gebracht zouden worden. Tot nu toe nog niets ontvangen. Op dit moment wordt er ook niet meer op mails gereageerd. We kunnen nu onze vloer niet afwerken, wat erg vervelend is.

De oplossing

Graag willen wij dat de producten zo snel mogelijk geleverd worden, zodat we onze vloer kunnen afwerken en alles er netjes uitziet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Het Woonhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Het Woonhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen