Opgelost door Hetcosmeticahuis.nl: Onterechte vordering

Car

Ik heb bij dit bedrijf iets besteld en wilde toen achteraf betalen kiezen ,om welke reden dan ook ging dit niet en heb ik het zo gelaten .
Ik heb het product via Bol.com besteld .Nu wil het cosmetica huis mij toch laten betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen . Ze dreigen me steeds opnieuw . Ze beweren dat ik het wel degelijk heb ontvangen . Ik hou vol en desnoods naar de rechter

oplossen via stoppen incasso

Hetcosmeticahuis.nl
    Zoals besproken met de klant hebben we het pakket netjes verzonden en daarover ook communicatie verzonden, zowel op het moment dat wij de order hebben verwerkt als ook later op de dag nog een track & Trace bericht. Volgens het track & Trace bericht is de order de volgende dag afgeleverd. Ruim 1 1/2 maand later krijgen we een melding dat het pakketje niet zou zijn aangekomen. Wij hebben toen aangegeven dat we een reclamatietijd kennen van 2 weken. Naar aanleiding van de informatie die we verstrekt hebben rondom de verzending van het pakket ligt de verantwoordelijkheid ook bij de klant om tijdig te reclameren, en dat is in onze ogen niet pas na 1 1/2 maand. De klant moet begrijpen dat er dan geen enkele mogelijkheid meer bestaat om te traceren waar het pakketje dan wel zou zijn gebleven.

Ondanks dat wij als bedrijf van mening zijn dat we totaal geen fout hebben gemaakt in dit proces en al helemaal geen dreigementen hebben geuit, anders dan aanraden om netjes te betalen om verdere incassokosten te voorkomen, zullen wij de invordering bij Klarna stopzetten.

Car
    Ik ontken niet dat ik iets besteld heb maar ik heb het nooit ontvangen. U bedreigd mij niet Als dat overkom bied ik mijn excuses daarvoor aan. Maar u stuurt incasso op mijn dak dat voelt als dreigen. Ik heb destijds niet gereageerd omdat ik pas na weken een herinnering kreeg daarop heb ik ook niet gelijk gereageerd omdat ik ervan uit ging dat het een foutje was. Later heb contact
    gehad met after pay. En die zijden dat ze met jullie contact zouden opnemen. Daarna heb ik het zo gelaten. Ik blijf bij mijn standpunt en u kunt mij bang maken met incasso maar volgens de consumentenbond hoef ik me niet te laten bang maken. Dus nogmaals stop!
    Hetcosmeticahuis.nl
    Wij hebben reeds in onze eerste terugkoppeling al aangegeven dat we de incasso zullen stoppen, dat is reeds gebeurd. Wat ons betreft is dus een en ander afgesloten en opgelost.

Car
Incasso word gestopt. Ik vind dit heel netjes En zeer sportief. Ik denk dat ik nooit meer iets kan en mag bestellen via jullie Maar ik zal jullie zeker niet zwart maken. Bedankt voor de oplossing

Ook een klacht indienen over Hetcosmeticahuis.nl?