Opgelost door Hetjuwelenhuys.nl: Klantenservice reageert niet

content Opgelost
F.T. Driessen

Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen over het mogelijk kunnen inkorten van een gekochte armband maar zowel telefonisch als met mail geen contact kunnen krijgen. Het lijkt alsof het bedrijf na verkoop geen contact meer wil.
Intussen is mijn retour mogelijkheid volgens de voorwaarden verlopen.

Ik wil een antwoord hebben of de armband verkort kan worden, zo niet dan wil ik deze ruilen voor een kleiner exemplaar of anders retourneren met restitutie aankoopbedrag.

Wat vervelend om te lezen dat u ons niet heeft kunnen bereiken!
    Helaas kan ik u telefonisch niet bereiken op het telefoonnummer die wij van u hebben.
    Onze klantenservice is op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur bereiken en wij zitten dan ook klaar om
    u van dienst te kunnen zijn en u verder te helpen. In bijna alle gevallen heeft u meteen iemand van de klantenservice aan de lijn.

Wij kunnen de armband niet voor u verkorten, uiteraard mag u de armband retour sturen naar ons!

F.T. Driessen
    Er is in de tussentijd contact geweest met "het Juwelenhuys". De bestelling is geretourneerd en ontvangen. Nu is het wachten op de restitutie aankoopbedrag.

F.T. Driessen
Na retour zending aankoop product is het aankoop bedrag ontvangen

Ook een klacht indienen over Hetjuwelenhuys.nl?