Opgelost door HetLevenstestament.nl: Het Levenstestament heeft mij niet de binnen 24 uur toegezegde Levensakte verstuurd.

Pineutje

Op 18 juli jl. heb ik een persoonlijke vragen- en wensenlijst tbv een levenstestament voor €
50 bij dit bedrijf gekocht. Deze heb ik omstreeks 15 september ingevuld naar u opgestuurd.
Op 21 september jl. heb ik hen per mail gevraagd, wanneer ik dit testament kon verwachten, aangezien dit binnen 24 uur door mij diende te zijn ontvangen.
Op 25 september jl. mailde het levenstestament mij dat zij dit zouden nakijken.
Op 27 September jl. heb ik voor de tweede keer naar het testament geinformeerd. Helaas zonder enige reactie van HetLevenstestament.
Aangezien zij in gebreke blijven, dien ik hierbij een klacht in.

Ik wil graag alsnog de akte van het door mij in gevulde levenstestament ontvangen.
Mocht dit mogelijk zijn, dan wil ik terugbetaling van het bedrag ad € 50.

HetLevenstestament.nl
    Geachte mevrouw,

Zojuist zijn opnieuw de documenten naar u verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

Het spijt ons dat u de documenten niet eerder heeft ontvangen in uw e-mailbox (soms wordt de mail onterecht aangezien voor spam. Controleer dan uw spamfilter en de map 'Ongewenste e-mail' of ‘Spam’).

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groeten,

Het team van hetlevenstestament.nl

Pineutje
De akte is alsnog aan mij verzonden.

Ook een klacht indienen over HetLevenstestament.nl?