Opgelost door Hetnieuwste.online: bestelling niet geleverd

angry Opgelost
D. Oudijn

vrijdag product besteld (na informatie ingewonnen te hebben over de webshop bij de consumentenbond) , betaald en tel afgesproken dat het uiterlijk maandag bezorgd zou worden.
maandag niet bezorgd, dinsdag niet, woe niet, meermalen gebeld, wordt niet meer opgenomen, gemaild, geen antwoord gekregen.

leveren, nu

Hetnieuwste.online
    Goedemiddag heer Oudijn,

Wij hadden u op dinsdag een email gestuurd met informatie over uw levering.
    Dat deze verplaatst was naar woensdag en donderdag.
    Omdat uw bestelling een "google" product is wordt deze direct door google zelf verstuurd hier hebben wij geen effect op.
    Dit kan mogelijke vetraging opbrengen.
    Echter in dit geval was het erg druk en konden wij niet alle orders op tijd versturen dit is natuurlijk onze schuld.

Wij zullen ons best doen dat voor of op zaterdag uw google nest hub in huis heeft.
    Er zal nog een track & trace nummer worden doorgestuurd per email.

Onze excuses voor het ongemak.
    Daniel Wigger,
    Het nieuwste online
    Goedemiddag heer Wiggers,
    1. De door u genoemde email is niet aangekomen/verstuurd, ook niet in de spam.
    2. Ook de door u genoemde nieuwe leveringsdatum van woensdag of donderdag is verstreken en er is nog niets geleverd.
    3. Ook de vrijdag en zaterdag zijn verstreken en er is nog steeds niets geleverd..
    4. Het door u beloofde track & trace nummer is niet doorgestuurd. Ik heb niets ontvangen. (ook niet in de spam map)
    5. Op mijn ingestuurde klachtenformulier is nog niet gereageerd. Ook geen ontvangst bevestiging.
    Ik ben bang dat we hier toch een serieus probleem hebben.
    D. Oudijn
    6. Nog steeds geen bestelling of reactie ontvangen.
    7. Ook telefonisch onbereikbaar. Vrijdag 5 juli heb ik (telefonisch) de GoogleNestHub besteld en betaald. Daarna heb ik 12 dagen lang gebeld maar werd de telefoon niet opgenomen. Lijkt me zorgelijk voor een webwinkel.
    8. Nog steeds geen enkel bericht betreffende de bestelling ontvangen.
    Hetnieuwste.online
    Hallo,

Wij hebben vernomen dat het pakket geleverd moet zijn.
    Graag zien wij uw bericht of uw het volledig heeft ontvangen.

D. Oudijn
pakje is aangekomen. Beoordelingscijfer van de webwinkel is een 1, Deden alles fout wat je maar fout kunt doen.

Ook een klacht indienen over Hetnieuwste.online?