Opgelost door Hetnieuwste.online: bestelling niet geleverd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 376913
Gebruiker
D. Oudijn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

vrijdag product besteld (na informatie ingewonnen te hebben over de webshop bij de consumentenbond) , betaald en tel afgesproken dat het uiterlijk maandag bezorgd zou worden.
maandag niet bezorgd, dinsdag niet, woe niet, meermalen gebeld, wordt niet meer opgenomen, gemaild, geen antwoord gekregen.



De oplossing

leveren, nu

4 reacties

  1. Auteur
    Hetnieuwste.online
    Datum
    Goedemiddag heer Oudijn,

    Wij hadden u op dinsdag een email gestuurd met informatie over uw levering.
    Dat deze verplaatst was naar woensdag en donderdag.
    Omdat uw bestelling een "google" product is wordt deze direct door google zelf verstuurd hier hebben wij geen effect op.
    Dit kan mogelijke vetraging opbrengen.
    Echter in dit geval was het erg druk en konden wij niet alle orders op tijd versturen dit is natuurlijk onze schuld.

    Wij zullen ons best doen dat voor of op zaterdag uw google nest hub in huis heeft.
    Er zal nog een track & trace nummer worden doorgestuurd per email.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Daniel Wigger,
    Het nieuwste online
  2. Auteur
    D. Oudijn
    Datum
    Goedemiddag heer Wiggers,
    1. De door u genoemde email is niet aangekomen/verstuurd, ook niet in de spam.
    2. Ook de door u genoemde nieuwe leveringsdatum van woensdag of donderdag is verstreken en er is nog niets geleverd.
    3. Ook de vrijdag en zaterdag zijn verstreken en er is nog steeds niets geleverd..
    4. Het door u beloofde track & trace nummer is niet doorgestuurd. Ik heb niets ontvangen. (ook niet in de spam map)
    5. Op mijn ingestuurde klachtenformulier is nog niet gereageerd. Ook geen ontvangst bevestiging.
    Ik ben bang dat we hier toch een serieus probleem hebben.
  3. Auteur
    D. Oudijn
    Datum
    6. Nog steeds geen bestelling of reactie ontvangen.
    7. Ook telefonisch onbereikbaar. Vrijdag 5 juli heb ik (telefonisch) de GoogleNestHub besteld en betaald. Daarna heb ik 12 dagen lang gebeld maar werd de telefoon niet opgenomen. Lijkt me zorgelijk voor een webwinkel.
    8. Nog steeds geen enkel bericht betreffende de bestelling ontvangen.
  4. Auteur
    Hetnieuwste.online
    Datum
    Hallo,

    Wij hebben vernomen dat het pakket geleverd moet zijn.
    Graag zien wij uw bericht of uw het volledig heeft ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Oudijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
pakje is aangekomen. Beoordelingscijfer van de webwinkel is een 1, Deden alles fout wat je maar fout kunt doen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hetnieuwste.online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen