Klacht Hetvogbureau.nl: betaald, maar nog niets vernomen 5 weken later

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 530851
Gebruiker
misleid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

niet vernomen, 5 weken later....

De oplossing

direct op hun eigen kosten de boel in orde maken!

1 reactie

  1. Auteur
    Hetvogbureau.nl
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw aanvraag verwerkt. U heeft aangegeven niets te hebben ontvangen. Daarna hebben wij uw aanvraag nogmaals kosteloos ingediend. U heeft hier ook een bevestiging van ontvangen van Diens Justis. U heeft bevestigd dat u hiervan wel een bevestiging heeft ontvangen.

    U het beste contact opnemen met Dienst Justis om de status van uw VOG aanvraag op te vragen. Wij dienen enkel de aanvraag in en hebben geen invloed op de status van uw VOG aanvraag.

    Met vriendelijke groet,

    Hetvogbureau.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
misleid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gekregen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hetvogbureau.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen