Klacht Hetvogbureau.nl: Dubbele kosten bij hetvogbureau.nl

Supergrover

Helaas er ook ingetuind, naast de ca 40 euro komt daarnaast nog een keer 30 euro. Ze geven inderdaad aan dat het ex. Kosten voor Justitie is maar toch ronduit schoftetig. Ook de reactie op mijn mail m.b.t de vraag hoe de kosten zijn opgebouwd.

Terug storten van de extra kosten, ondanks het akkoord gaan met het bestelproces welke niet duidelijk aangegeven staat.

Hetvogbureau.nl
    Geachte heer/mevrouw Schoenmakers,

Wij misleiden onze klanten absoluut NIET en vermelden héél duidelijk op verschillende plaatsen op onze website (ook bovenaan) wat de kosten zijn voor het aanvragen van een VOG verklaring via onze dienstverlening.

Wij leggen het graag nogmaals uit;

Direct onder het groene knopje "Aanvraag VOG Starten". (bovenaan de website)
    - Vermelden wij: €40,35 excl kosten Dienst Justis.

Direct boven/naast onze logo
    - Vermelden wij: "Intermediair voor het aanvragen van uw VOG verklaring".

Rechtsbovenaan op onze website "uitleg over het aanvraagproces".
    - Vermelden wij:

"De kosten voor aanvragen van een VOG via onze website zijn in totaal €74,20.
    Wij zetten uw aanvraag binnen één werkdag voor u klaar bij Dienst Justis.
    Uw aanvraag is dan volledig verwerkt en verzonden."

^ dit staat allemaal bewust boven het aanvraagformulier.
    Dat u deze niet heeft gelezen omdat wij "met kleine lettertjes" werken is vrij ongeloofwaardig.

In sectie; veelgestelde vragen:

"Wat kost een VOG via hetvogbureau.nl?"
    De kosten voor aanvragen van een VOG via onze website zijn in totaal €74,20.
    Deze worden in twee termijnen verwerkt, u betaald bij uw aanvraag de verwerkingskosten van €40,35. Wij zetten uw aanvraag binnen één werkdag voor u klaar bij Dienst Justis. Vervolgens bevestigt u uw aanvraag middels DigiD en betaalt u de resterende kosten van €33,85 aan Dienst Justis. Uw aanvraag is dan volledig verwerkt en verzonden.

Tijdens het aanvragen via onze website:
    U heeft tijdens het aanmelden akkoord gegeven met "het aanvraagproces".

Nadat u het aanvraagformulier ingevuld heeft:
    Nadat u betaald heeft, bent u op de bedanktpagina van onze website terecht gekomen, hier wordt nogmaals uitgelegd dat u nog de resterende kosten van €33,85 moet betalen. Als u hier niet mee akkoord was kon u uw aanvraag direct annuleren, u heeft immers recht op herroeping tot het moment dat wij onze diensten hebben geleverd.

Uiteraard willen wij toch met een oplossing komen, we houden graag iedereen tevreden.
    Wij vragen u vriendelijk het contactformulier op onze website in te vullen en daarbij te vermelden dat u via klachtenkompas komt.

Wij versturen u dan een uniek linkje waarin u uw restitutie kunt aanvragen.
    Zodra u uw restitutie heeft ontvangen zouden wij het waarderen als u uw klacht markeert als "opgelost" op klachtenkompas.

hetvogbureau.nl

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Hetvogbureau.nl?