Klacht Hetvogbureau.nl: Geldverspilling

sad Niet opgelost
Denise

Het zijn alleen maar extra kosten via hetvogbureau.nl

Ik wil me geld terug!

Hetvogbureau.nl
    Geachte heer/mevrouw Haasnoot,

Wij geven op onze website duidelijk aan wat de kosten zijn en hoe het aanvraagproces in zijn werking gaat.

"De kosten voor aanvragen van een VOG via onze website zijn in totaal €74,20.
    Deze worden in twee termijnen verwerkt, u betaald bij uw aanvraag de verwerkingskosten van €40,35. Wij zetten uw aanvraag binnen één werkdag voor u klaar bij Dienst Justis. Vervolgens bevestigt u uw aanvraag middels DigiD en betaalt u de resterende kosten van €33,85 aan Dienst Justis. Uw aanvraag is dan volledig verwerkt en verzonden."

Dit staat op de homepagina van onze website.

U heeft door het invullen van het aanvraagformulier akkoord gegeven met de werking van het aanvraagproces.

Ten slotte vinden wij het jammer dat u ons "geldverspilling" noemt, wij hebben voor uw aanvraag en pre-screening uitgevoerd en uw aanvraag zorgvuldig ingediend bij Dienst Justis. Hiermee is de aanvraag voor uw VOG verklaring in werking gezet.

hetvogbureau.nl

Denise
Ja maar ik wacht al 3 weken daardoor is me stage een week later begonnen. Ik heb inmiddels me vog binnen omdat ik die via me stage bedrijf heb aangevraagd. Dus jullie aanvraag gaat nie meer door. Nu heb ik wel die 40 euro betaalt aan jullie terwijl ik het uiteindelijk niet meer via jullie gedaan heb. Zou ik daarom alsnog die 40euro terug krijgen?

Ook een klacht indienen over Hetvogbureau.nl?