Klacht Hetvogbureau.nl: misleiding

Misleiding

Misleidende informatie en onnodig €40,35 betaald.
Bovendien telefonisch onbereikbaar door Corona. Merkwaardig. Op mijn verzoek om te cancelen standaardmails retour zonder naam.

de kosten restitueren
Meer van hetzelfde. Technisch misschien gelijk maar bovenal misleiding. Zogenaamde hulp bij het aanvragen van VOG wat kinderspel is.

Hetvogbureau.nl

Op onze site word alles duidelijk aangegeven. U heeft ons gecontacteerd via de mail en wij hebben uw mails ook netjes beantwoord.

U heeft een aanvraag ingediend. Wij hebben uw aanvraag netjes & op tijd verwerkt. Zo hebben wij onze diensten als intermediar ook geleverd.

Het aanvragen van een VOG voor particulieren is vrij ingewikkeld. Wij maken dit makkelijker door te functioneren als intermediair. Hier rekenen wij een vergoeding van €40,35 voor.

Dit staat meerdere malen vermeld op onze site. Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen.

Als uw aanvraag niet was verwerkt, had u recht op uw herroepingsrecht en zouden wij u kunnen restitueren.

Hetvogbureau.nl

Ook een klacht indienen over Hetvogbureau.nl?