Klacht Hetvogbureau.nl: Oplichters

Plonsje1984

Belachelijk de prijs die ze rekenen. Moest met spoed 1 aanvragen kwam op hun site terecht. Binnen 12 uur zette hun alles door maar de herroepingsplicht is 14 dagen maar volgens hun kan je daar geen gebruik van maken. Oplichters zijn het en ga bezig met advocaat... dan moeten ze maar gewoon 14 dagen wachten.... idioten zijn het!

Terugbetaling
Oplichters..... in de avond pas de mail bekeken toen de herroepingsplicht gemeld dus dikke bullshit

Geachte heer/ mevrouw,

Wij geven alles duidelijk aan op onze site. Tevens geeft u akkoord tijdens het plaatsen van een bestelling op de aanvraag proces.

Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen.

U heeft 14 dagen de tijd om beroep te doen op herroepingsrecht. Echter, komt dit te vervallen bij diensten, nadat een dienst is geleverd.

Dit is net alsof u een loodgieter roept bij u thuis. Nadat een loodgieter zijn werkzaamheden heeft verricht en alles is gerepareerd bij u thuis, geeft u de loodgieter ineens aan dat u beroep doet op uw herroepingsrecht en betaald hem niet. U weet dat dit niet kan en ook niet logisch is.

Tevens vragen mensen een VOG aan om ergens te kunnen werken. Iedereen wilt zo snel mogelijk beginnen met werken. Mensen klagen meestal alshet te lang duurt. Moeten wij dan wachten met het verwerken van de aanvragen totdat de herroepingsrecht komt te vervallen? Wij beloven op onze site namelijk dat wij binnen 24 uur een aanvraag verwerken.

Intermediair zijn is geen oplichting. Wij hebben onze diensten zoals beloofd netjes & op tijd geleverd.

hetvogbureau.nl
    Hetvogbureau.nl

U heeft beroep gedaan op uw herroepingsrecht, nadat wij uw aanvraag hebben verwerkt. Wij kijken eerst of er mensen zijn die beroep doen op herroepingsrecht, voordat wij beginnen met het verwerken van aanvragen.

U doet valse aannames, omdat u zelf zonder te lezen een aanvraag heeft ingediend, hoewel alles duidelijk staat vermeld en wij meerdere mailwisselingen hebben gehad waarbij wij ook alles duidelijk hebben uitgelegd.

Wij hebben uw aanvraag netjes en op tijd verwerkt zoals beloofd & nemen de moeite om op uw mails te reageren en op uw klacht. "Oplichters" zouden de moeite hiervoor niet nemen en begrijpen wij ook niet waarom u ons zo noemt.

Hetvogbureau.nl

Ook een klacht indienen over Hetvogbureau.nl?