Klacht Heuts.nl: Autoradio betaald maar niet gekregen.

ZZlarssonZZ

Ik heb dinsdag 13-10 een JVC autoradio gekocht bij Heuts in Roermond, deze functioneerde niet naar behoren en ik was er niet tevreden over, ben ik maandag 19-10 terug gegaan met het voorstel om mijn geld terug te krijgen, een andere (duurdere) te kopen, of te ruilen tegen een andere. Nu werd niet een van deze redelijke oplossingen geaccepteerd en de radio moest terug gestuurd worden naar de fabrikant, waardoor ik nu een paar weken zonder radio zit waar ik wel voor heb betaald. Na meerdere telefoontjes en verzoeken word ik totaal niet geholpen door de medewerkers van Heuts.
Ze maken van hun probleem het probleem van de klant, zeer slechte en waardeloze service dus. Het liefst wil ik nu mijn geld terug en nooit meer een Heuts filiaal van binnen zien.

Ik wil heel graag mijn geld terug, ik ben ook binnen 7 dagen terug gegaan met de radio, en verder wil ik nooit niks meer met Heuts te maken hebben tenzij ze snel met een redelijke oplossing komen.

Heuts.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.